Koszyk
0
605 381 113
Regulamin sklepu Es-Er.pl
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep Es-Er.pl to firmowy sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową wyrobów Pracowni ES-ER.

1.2. Sklep internetowy Es-Er.pl,  zwany dalej Sprzedawcą jest prowadzony przez firmę:

ES-ER Wojciech Rydzewski
42-211 Częstochowa,  ul. Kiedrzyńska 67A. , 
NIP 949-078-39-41, REGON 240905442
wpis do rejestru ewidencji działalności gospodarczej 84938

Konto bankowe: Bank Millenium S.A.
30 1160 2202 0000 0002 9020 1081

1.3. Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie wyrażone są w PLN  w cenach brutto zawierających podatek VAT.

1.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu.

2. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

2.1 Zamówienia towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia.

2.2 Klient może złożyć  zamówienie za pośrednictwem sklepu www.Es-Er.pl przez e-mail pracownia@es-er.pl (7 dni w tygodniu, 24 h na dobę) oraz telefonicznie tel. 509 318 794/502 044 347 (w dni robocze od 8:00 do 18:00). Złożenie przez Klienta zamówienia jest jednoznaczne ze złożeniem przez niego oferty zakupu i zobowiązania zapłaty.

2.3. Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Klient otrzymuje e-mailem automatyczne potwierdzenie, że zamówienie dotarło do Sprzedawcy.

2.4. W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (przez e-mail) w tytule wiadomości należy wpisać słowo "zamówienie" oraz nazwisko osoby zamawiającej, a w treści nazwę produktu oraz dokładny adres do wysyłki wraz z  numerem telefonu Klienta. Ponadto prosimy o podanie wybranej formy płatności.

2.5. Przyjęcie złożonego mailowo zamówienia zostanie potwierdzone poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do piątku, w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku dokonania zakupów w przeddzień weekendów i świąt, przesyłka realizowana jest w ciągu dwóch dni  roboczych po przerwie.

2.6. W przypadku przedmiotów wymagających z naszej strony dłuższego czasu na ich wykonanie, przybliżony czas realizacji jest podany w opisie produktu, a maksymalny dzień realizacji tj. nadania paczki będzie określony w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.

2.7.Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień lub z zamówieniu mailowym.

3. FORMY PŁATNOŚCI

3.1. Sprzedawca oferuje następujące formy płatności:
- przelewem bankowym
- przelewem elektronicznym w ramach systemu payu.pl.
- gotówką przy odbiorze przesyłki tj. za pobraniem,
- gotówką, w przypadku gdy odbiór towaru następuje osobiście

3.2. Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia w chwili dokonania płatności przez Klienta. W przypadku płatności za pobraniem realizację zamówienia rozpoczyna się z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.

3.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem bankowym, Sprzedawca realizuje zamówienie po wpłynięciu kwoty odpowiadającej wartości zamówienia na rachunek Sprzedawcy lub po przesłaniu drogą mailową bankowego potwierdzenia przelewu.

3.4. Na wpłaty dokonywane na rachunek bankowy czekamy do 7 dni roboczych. Po tym okresie zamówienie jest automatycznie anulowane.

4. KOSZTY PRZESYŁKI  I DOSTAWA TOWARÓW

4.1. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki jest naliczany w momencie złożenia zamówienia, a jego wysokości jest zależna od ilości zakupionych przedmiotów. Przesyłki realizuje firma kurierska DPD.

4.2. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie pracowni - Częstochowa ul. Kiedrzyńska 67 a, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

5. SPRAWDZENIE STATUSU I ODBIÓR PRZESYŁKI

5.1. Po nadaniu przesyłki Klient otrzymuje drogą mailową lub poprzez SMS informację potwierdzającą nadanie paczki wraz z numerem listu przewozowego, który umożliwia monitorowanie przesyłki, kontakt z kurierem oraz umówienie na doręczenie w dogodnym terminie.

5.2. Przy odbiorze przesyłki kurierskiej Klient ma prawo w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki w celu stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń przesyłki mających miejsce w trakcie transportu oraz zażądać sporządzenia protokołu szkodowego. O ubytkach lub uszkodzeniach może w szczególności świadczyć mechaniczne uszkodzenia opakowania przesyłki. Klient ma prawo odmówić odbioru przesyłki, jeśli po sprawdzeniu jej stanu okaże się, że towar jest uszkodzony. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie zawiadomić obsługę Sklepu telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

6.ZWROTY I REKLAMACJE

6.1. Zgodnie z USTAWĄ z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, kopiowany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany dowód sprzedaży tj. paragon lub fakturę. Sprzedawca gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru i dowodu sprzedaży. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania sprawnego towaru.

6.2. W przypadku reklamacji prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą. W zależności od sytuacji poprosimy o wykonanie zdjęcia
i przesłanie do nas przez e-mail lub przygotowanie wadliwego towaru do odbioru przez zleconego przez nas kuriera. Koszty związane z odesłaniem reklamacji oraz koszty ponownego wysłania nowego towaru ponosi Sprzedawca.

6.3. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania. Z uwagi na charakter wyrobów oraz warunki w jakich są użytkowane za wadę wyrobu nie uznaje się korozji.

7. PARAGONY I FAKTURY

7.1. Do każdego zakupu Sprzedawca wystawia  dowód sprzedaży tj. paragon fiskalny, bądź fakturę VAT o ile Klient zaznaczy opcję "Proszę o wystawienie faktury VAT" podczas składania zamówienia.

7.2. Na życzenie Klienta Sprzedający wystawia fakturę VAT. Klient chcąc otrzymać fakturę VAT, musi wybrać tę opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura.
7.3. Zarówno paragon jak i faktura VAT są dołączone do przesyłki - w foliowej saszetce razem z listem przewozowym na zewnątrz opakowania.

8. GWARANCJA
8.1. Na nasze wyroby udzielamy 12 miesięcznej gwarancji od daty zakupu.

8.2. Gwarancja na nasze wyroby nie obejmuje zmian związanych z korozją, uszkodzeniami mechanicznymi oraz niewłaściwym użytkowaniem.

8.3. Opis procedury reklamacji:
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Reklamacje prosimy kierować na adres e-mail: pracownia@es-er.pl lub adres firmy pocztą tradycyjną.

8.4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

9. POLITYKA PRYWATNOŚCI - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

9.1. Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), a także w związku z realizacją obowiązków wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych informujemy, że dane pozyskiwane oraz gromadzone w wyniku procesu realizacji zamówień przetwarzane są w oparciu o zapisy "Polityki prywatności" sklepu internetowego Es-Er.pl.

9.2. Pełna treść "Polityki prywatności" znajduje się w osobnym dokumencie dostępnym pod adresem: 
http://www.es-er.pl/polityka_prywatnosci,618688,10.html
Grille ogniskowe z rusztem stalowym  |  Grille ogniskowe z rusztem nierdzewnym  |  Ruszty do grilla  |  Trójnogi  |  Paleniska ogrodowe  |  Kociołki węgierskie żeliwne  |  Kociołki myśliwskie żeliwne  |  Patelnie ogniskowe  |  Zestawy  |  Kosze na drewno  |  Świeczniki  |  Kołowrotek do grilla
Szybkie płatności obsługuje:
PayU
Wpłaty na konto bankowe:
Bank Millenium S.A.
30 1160 2202 0000 0002 9020 1081
ES-ER Wojciech Rydzewski
42-211 Częstochowa
ul. Kiedrzyńska 67A
NIP 949-078-39-41
REGON 240905442

tel.: 605 381 113
Wykorzystywanie tekstów, materiałów graficznych oraz innych plików zawartych na stronie bez zgody autorów surowo zabronione!
Copyright © 2015-2019 Es-Er
Ładowanie strony: 0.01 sec.
Wykonanie strony: Brewka.pl